50 Cent populiarus ne tik muzikoje

Neseniai viena garsiausių pasaulyje sportinės avalynės gamintojų "Reebok" atidavė pirkėjų "teismui" naujuosius 50 Cent sportinius batelius "G6", kurie yra tik dalis šiuo metu kuriamos milžiniškos G-Unit avalynės kolekcijos. Tai be abejo buvo vienas geriausių naujų Reebok gaminių. Reebok duomenimis, naujieji bateliai internetu, oficialioje įmonės svetainėje Reebok.com, jau yra išpirkti, taip pat, kaip ir Niujorke, Filadelfijoje ir Londone.

"Mano Reebok G-Unit sportiniai bateliai buvo nušluoti nuo parduotuvių lentynų, kaip aš ir tikėjausi," sakė 50 Cent. "Mano žodis pasiekė žmonių ausis, nes repuodamas savo naujajame vaizdo klipe apie juos užsiminiau ir gerbėjai tikrai suprato." Sekantis produktas iš G-Unit kolekcijos pasirodys šių metų gruodžio 23d. Tai bus "black/royal G6" (juodos/ryškiai mėlynos spalvos) modelio sportiniai bateliai, o kitų metų vasarį parduotuves pasieks ir dar vienas modelis - "white/pink G6" (baltos/rožinės spalvos), skirti moterims ir merginoms.

Norėdama vykdyti kuo pelningesnę prekybą, Reebok vadovybė nusprendė sukurti "Rbk Street Squad" komandą, kuri užsiimtų naujųjų gaminių reklama. Komandą sudaro tie patys žmonės, padėję daugeliui amerikiečių sužinoti apie debiutinį 50 Cent albumą daug anksčiau, nei jis buvo išleistas. Reklaminiais tikslais visose šalies kirpyklose, grožio salonuose, naktiniuose klubuose, drabužių parduotuvėse ir restoranuose bus išklijuoti plakatai, dalinami atvirukai ir skrajutės su 50 Cent atributika. "Mes visi tiesiog priblokšti tokio ankstyvo naujųjų G6 populiarumo," sakė Reebok vyriausiasis marketingo vadovas Micky Pant. "50 Cent dabar turi žymiausio MC reputaciją ir jaunimas nori sportuoti su tokiais pat bateliais, kokius nešioja jų mėgstamas reperis."

Kalbant apie muziką, G-Unit debiutinis albumas „Beg for Mercy“ per pirmą savaitę buvo parduotas 368,802 kopijų tiražu ir JAV albumų top 100-uke užėmė 3-ąją vietą, nusileidęs tik Jay-Z (446,464) ir 2pac (437,219) įrašams.


   

Facebook comments