RAIT tyrimas: bilietų pirkėjai renkasi „Tiketą“

Tyrimų bendrovės RAIT atliktos reprezentatyvios apklausos duomenimis, Lietuvos renginių lankytojai per paskutinius 12 mėnesių dažniau rinkosi bilietų platinimo bendrovę „Tiketa“.

Tarp pirkusių bilietus į koncertus, teatrą ar kitus renginius per paskutinius 12 mėnesių „Tiketa" paminėta 48 proc. atsakymų. Bendrovė „Bilietai LT“ nurodyta 28,4 proc., „Bilietupasaulis.lt“ - 0,9 proc., kiti bilietų platintojai - 22,7 proc. visų atsakymų (skaičiuojama nuo bendro pateiktų atsakymų skaičiaus N=410).

RAIT tyrimo metu buvo apklausti 689 Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio, Alytaus, Utenos, Mažeikių ir Marijampolės miestų 18 - 60 metų respondentai. Bilietus į renginius per pastaruosius 12 mėnesių atsakė pirkę beveik 42 proc. apklaustųjų.

„Pasiekti šių rezultatų mums leido nuolat gerinama paslaugų kokybė, plečiamas bendradarbiavimas su renginių organizatoriais ir jau penkerius metus siūloma patogi galimybė bilietus įsigyti internetu“, - teigė „Tiketos“ generalinis direktorius Vytautas Kernagis. Tyrimo dalyvių atsakymų duomenimis, bilietus interneto svetainėje www.tiketa.lt rinkosi kas trečias, įsigijęs bilietus iš „Tiketos".

Tyrimo metu taip pat paaiškėjo, kokias elektroninius bilietus siūlančias interneto svetaines žino respondentai. Daugelis apklaustųjų įvardino www.tiketa.lt ir www.bilietai.lt – atitinkamai 74,5 ir 72,1 procento.

26 proc. apklaustųjų paminėjo Bilietupasaulis.lt, 25 proc. – Airbaltic.com, 24 proc. – Greitai.lt, 22 proc. – Skrendu.lt, 21 proc. – Avia.lt, po 18 proc. – Fly.lt ir Vandensparkas.lt, 17 proc. respondentų žino Skrisk.lt, 11 proc. – Tiesiai.lt, 9 proc. – Zigzag.lt. 16 proc. respondentų nežinojo nė vienos interneto svetainės, kurioje galima įsigyti bilietus internetu.

Šių metų vasario mėnesį „Tiketos“ svetainėje registruotų vartotojų skaičius pasiekė 200 tūkstančių. Šis skaičius padvigubėjo per pusantrų metų – 100 tūkstančių registruotų elektroninių bilietų pirkėjų buvo užfiksuota 2007-ųjų liepos mėnesį. „Tiketa“ elektroninį bilietą šalies rinkai pristatė pirmoji Lietuvoje 2004 metais.

Tarp didžiausių „Tiketos“ klientų, su kuriais bendrovė ėmė dirbti praėjusiais metais – „Cido“ arena Panevėžyje, Klaipėdos kultūros centras „Žvejų rūmai“, Kauno valstybinis dramos teatras, Kauno filharmonija.

„Tiketa“ apyvarta 2008 metais išaugo 50 procentų, lyginant su 2007-ųjų duomenimis. Praėjusiais metais pirmaujančios Lietuvoje bilietų platinimo bendrovės parduotų bilietų apyvarta sudarė 42 mln. litų, 2007 metais – 26,6 mln. litų.

„Tiketa“ priklauso grupei „SEVEN entertainment”, vienijančiai įvairiose pramogų srityse pirmaujančias Lietuvos bendroves, užsiimančias arenų, vandens parkų, šeimos pramogų centrų valdymu, renginių organizavimu ir bilietų platinimu.


   

Facebook comments